$17M Ransom: Kidnapped Americans’ Lives Hang In Balance In Haiti

$17M Ransom: Kidnapped Americans’ Lives Hang In Balance In Haiti

دن شروع کرنے کے لیے آپ کا 5 منٹ کا مطالعہ: غیر قانونی ہیٹی میں مسیحی مشنری قید میں ہیں۔ کولن پاول کی میراث سپلائی چین مدد؟

منگل کے روز پورٹ او پرنس میں موٹرسائیکل سوار احتجاج کرنے والے ہیٹی کے وزیر اعظم ایریل ہینری کے گھر پر گیس کی سواری تلاش کرنے سے قاصر ہیں۔ سابق وزیراعظم کے قتل کے بعد ہیٹی تیزی سے لاقانونیت اختیار کر گئی ہے۔ (اے پی فوٹو/میتیاس ڈیلاکروکس)

ایکروس امریکہ – صبح بخیر! 20 اکتوبر کو بدھ ہے

17 امریکیوں کی زندگیاں-جن میں ایک 8 ماہ کا بچہ اور چار دیگر بچے شامل ہیں-ہیٹی میں توازن میں لٹکے ہوئے ہیں جب انہیں 400 ماوزو گینگ نے اغوا کر لیا تھا ، جو ان کی حفاظت کے لیے 17 ملین ڈالر یا فی ملین ڈالر کا مطالبہ کر رہا ہے۔ واپسی.

کولن پاول ، جوائنٹ چیفس چیئرمین کے طور پر امریکی فوج کی قیادت کرنے والے پہلے سیاہ فام شخص تھے ، پیر کو کورونا وائرس کی پیچیدگیوں کے باعث انتقال کر گئے۔

صدر جو بائیڈن فیصلہ کر رہے ہیں کہ کیلیفورنیا میں سپلائی چین کے بیک لاگ میں مدد کے لیے نیشنل گارڈ کو تعینات کیا جائے یا نہیں۔

In Lawless Haiti, 17 Americans Held Hostage

اطلاعات کے مطابق 400 ماوزو گینگ ، جس نے ہیٹی میں کام کرنے والے ایک مشنری گروپ کو اغوا کیا تھا ، اب 17 ملین ڈالر تاوان کا مطالبہ کر رہا ہے۔ ہفتہ کو پانچ بچوں سمیت سترہ مشنریوں کو اغوا کر لیا گیا۔ اوہائیو میں قائم کرسچین ایڈ منسٹریز کے مطابق وہ ہیٹی میں ایک یتیم خانے کی تعمیر کر رہے تھے۔ وال اسٹریٹ جرنل کے مطابق ، گروہ کے اغوا کار اب ہر مغوی شخص کے لیے 10 لاکھ ڈالر چاہتے ہیں۔ پانچ مغوی بچے 8 ماہ ، 3 ، 6 ، 14 اور 15 ہیں۔

Colin Powell’s Military Much Different From Today’s

اولین پاول ، جوائنٹ چیفس کے چیئرمین کے طور پر امریکی فوج کی قیادت کرنے والے پہلے سیاہ فام شخص تھے ، پیر کو کورونا وائرس کی پیچیدگیوں کے باعث انتقال کر گئے۔ پاول ایک ٹریل بلزر تھا۔ انہوں نے 1962 میں فوج میں شمولیت اختیار کی اور تیزی سے صفوں میں داخل ہوئے۔ وہ 1989 میں جوائنٹس چیف آف سٹاف کے چیئرمین بنے اور اگلے سال خلیجی جنگ کے دوران کویت کو عراق سے آزاد کرانے کے لیے فورسز کی قیادت کی – شاید ان کے کیریئر کی خاص بات۔ 1990 کی دہائی میں پاول کی زیر نگرانی فوج کا نسلی میک اپ بدل گیا کیونکہ امریکہ زیادہ متنوع ہو گیا ہے۔ 2015 میں ، نسلی اور نسلی اقلیتی گروپوں نے 40 فیصد محکمہ دفاع کو فعال ڈیوٹی ملٹری بنایا ، جو کہ 1990 میں 25 فیصد تھا ، پیو ریسرچ سینٹر کے مطابق ، واشنگٹن ، ڈی سی میں مقیم امریکی غیر منافع بخش ، جو خود کو غیر پارٹیزن قرار دیتا ہے۔ کولن پاول اور ملٹری میں تنوع آج امریکہ بھر میں

National Guard May Help With Supply Chain Backlog: Report

واشنگٹن پوسٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق ، بائیڈن انتظامیہ کے ارکان امریکہ میں سپلائی چین کے بڑھتے ہوئے بیک لاگ کو دور کرنے میں مدد کے لیے نیشنل گارڈ تعینات کر سکتے ہیں۔ اگرچہ یہ ممکن نہیں ہے کہ یہ خیال سامنے آئے ، یہ انتظامیہ کے ممبروں کے درمیان تشویش کی سطح کو واضح کرتا ہے اور کس طرح اعلیٰ حکام سپلائی چین کی سست روی سے نمٹنے کے لیے باہر کے حل نکال رہے ہیں۔ طلب میں اضافے اور وبائی امراض کی وجہ سے بدلتے ہوئے معاشی رویے کی وجہ سے ، سپلائی چین کا بیک لاگ آنے والے تعطیلات کے موسم میں نقصان پہنچانے کی دھمکی دے رہا ہے۔ Guard نیشنل گارڈ سپلائی چین بیک لاگ میں مدد کر سکتا ہے: رپورٹ ، پورے امریکہ پیچ کے ذریعے۔

Plane Crashes, Bursts Into Flames Near Houston

ایک طیارہ منگل کی صبح ہیوسٹن ایگزیکٹو ایئرپورٹ سے ٹیک آف کرتے ہوئے گر کر تباہ ہوگیا۔ والر کاؤنٹی آف ایمرجنسی مینجمنٹ کے عہدیداروں نے ایک نیوز کانفرنس میں بتایا کہ تمام 18 مسافر اور عملے کے تین ارکان حادثے سے بچ گئے اور طیارے کو پہلے جواب دہندگان کے پہنچنے سے پہلے ہی نکالنے میں کامیاب ہوگئے۔ طیارہ ، جو بوسٹن جا رہا تھا ، رن وے سے ٹیک آف کرنے میں ناکام رہا ، اور فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن تحقیقات کر رہی ہے ، حکام کے مطابق۔ زیادہ تر مسافر ہوائی اڈے پر واپس آ گئے ہیں ، اور دو کو معمولی چوٹوں کے ساتھ احتیاط کے طور پر ہسپتال لے جایا گیا۔ »ہوائی جہاز گر کر تباہ ہو گیا ، آگ کے شعلوں میں ہیوسٹن کے قریب ، ہوسٹن پیچ کے راستے۔

Where Is Brian Laundrie?

ایک ماہ سے زیادہ کا عرصہ ہوچکا ہے ، برائن لانڈری ، اپنی منگیتر گابی پیٹیٹو کی موت میں دلچسپی رکھنے والا شخص ، فلوریڈا میں اپنے والدین کے گھر سے بھاگ گیا۔ حکام نے منگل کے روز نارتھ پورٹ میں ایک پارک عوام کے لیے دوبارہ کھول دیا جو وہاں تلاش کے مرکز میں تھا۔  برائن لانڈری سرچ: تازہ ترین ، سرسوٹا پیچ کے ذریعے۔

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *